2012. szeptember 14., péntek

Életem párja...

Csak, hogy tudjátok: kivel élek együtt... kis szösszenet Attilától! :D
   Ati kitöltött egy net-es angol felmérőt és 40 %-t ért el. Ennek a következőkben még lesz jelentősége...
  Valamit pakolt vagy keresett az autó hátuljában és rettenetesen beverte a fejét. Bejött és rezignáltan közölte, hogy betört a feje... Persze, kétségbeesetten rohantam oda, hogy mi történt? Szerencsére, "csak" egy nagyobb vérömleny lett az ütés helyén meg egy hatalmas púp. Úgy nagyjából 5 percenként kellett megnéznem hogy biztosan nem tört-e be a feje és kb. ugyanennyi időközönként nyafogott, hogy: "nagyon fáj!" Már kezdtem ingerült lenni... és ekkor megszólalt:
- Olvastam valahol, hogy amennyiben erős ütés éri a fejedet, lehetnek furcsa mellékhatások.
Mondom: mégis mi?
- Hát, például: volt, aki folyékonyan beszélt a japánul, miután beverte a fejét- mondja, majd pár másodperc múlva megszólal: Most képzeld el?! Itt állnék 100%  japánnal és 40% angollal...
Szerintetek? :D

3 megjegyzés:

  1. Kedves Márti, Ati!

    Lenne néhány gyakorlatias kérdésem, ahogy végigolvastam az összes bejegyzést, Ti már belerázódtatok a kinti életbe :)

    Csak azt nem tudom, hova tudnék nektek írni...

    VálaszTörlés
  2. Szia itt a cim ha tudunk segitunk attila.a.szabo@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  3. Helló, megkaptátok a levelemet?

    VálaszTörlés