2014. december 20., szombat

Time the say goodby...

Három évvel ezelőtt azzal a céllal kezdtem bele ennek a blognak az irásába, hogy megismerjétek azokat a buktatókat, amelyek egy idegen országban várhatnak mindazokra, akik valamilyen okból külföldre mennek. No és persze azt is meg akartam mutatni mindenkinek, hogy soha sem késő! Mindig van lehetőség arra, hogy változtass az életeden, akár igy, akár úgy, de ez kizárlóag csak rajtad múlik. Hogy ez mennyire sikerült nem tudom...Ha csak pár embernek sikerült önbizalmat adnom, már nem irtam hiába :)
Talán a mi példánkon keresztül sokak számára vált igazzá a mondás: nincs lehetetlen, csak tehetetlen... Ma is úgy gondolom, helyesen tettük, hogy nem törődtünk bele az otthoni kilátástalanságba és másik országot kerestünk. És soha nem tudom eléggé meghálálni ennek az országnak, hogy befogadott és megmutatta: másképpen is lehet élni, másképp is lehet gondolkodni, másképp is lehet egy társadalmat irányitani, kialakitani. Az ember valahol legbelül mindezt tudja az otthoni kényelmes karosszékben ülve is, csak látni és megélni az más...
Irhatnék mindenféle lózungokat, de nem ez a lényeg! A lényeg, hogy nincs már időm és mondanivalóm ebben a témában, igy ezt a blogot most befejezem. Remélem mindenkinek tudtam hasznos információval szolgálni, vagy legalább szórakoztató perceket szerezni.
Köszönöm mindenkinek, aki olvasott és nem kizárt, hogy egyszer még visszatérek, amennyiben valami új irányt vesz az életem, amely most úgy tűnik, rendben van. Ha nem lesz, majd újrakezdem!
Mindenkinek boldog Karácsonyt és köszönöm, hogy velünk tartottatok!
Goodby! :)

1 megjegyzés: