2012. január 30., hétfő

Csak egy kis para! :D

Most megpróbálom feloldani azt a feszkót, amit az előző bejegyzésemben tettem. Ritkán szoktam nyilvánosság előtt kiakadni, rendszerint Ati a pofozózsák - szegény! - de komolyan kiakaszt néha ami történik. Én elismerem, ha valaki jobb nálam, a már egy másik kérdés, hogy megpróbálok én jobb lenni és ha nem sikerül -nehezen ugyan!de - beismerem a vereséget. Amikor ez a magyar nő idejött, nagyon hamar kiderült, hogy cinkelt lapokkal játszik. A bosszantó nem az, hogy gyorsabb, mint én, mivel ezt nem lehet egzakt módon mérni, a múltkor leírtak miatt. / szobák elhelyezkedése, ágyneműs szekrények száma, stb.stb/ Ami felbosszantott, az az, hogy belementem egy idióta versenybe és azt hittem, hogy amennyiben nyertesen kerülök ki belőle, majd engem is elismernek és ehhez nem kell olyan nemtelen eszközökhöz nyúlnom, mint pl. a suoervisorok seggének nyalása ezerrel. Konkrét példa: alig volt ott pár napja, amikor Florica szabadnapos volt és megkértek, hogy csináljam meg helyette a közösségi részt: recepció, öltöző,stb. Pluszmunka, pluszpénz, de ez olyan kiváltság, amelyet nyilván azért kapott Ő, mert már 3 éve kitart a hotel mellett. Erre a hölgyemény, nem tudván elfogadni a tényt, hogy nem ő kapta a többletmunkát, a magyar kislány segítségével elkezdte a hotel egyik helyettesének seggét nyalni, mondván, hogy ő nagyon szeret takarítani és szívesen vállal pluszmunkát szabadidejében! Azt hittem lefejelem a recepciós pult sarkát!
Másik példa: bejön reggel, még szoktunk kávézni meló előtt, magyar kislány benn - szerintem nincs húsz! - és jön a következő szöveg: Jaj, akárki! /itt a kislány neve/ annnnyyyira szééépeeen beszééélsz angolul, és ooolyaaan széép a haaangoood! meg te is olyaaan szééép vagy! hiába, te fiatal vagy még és szép is!
Na! hát ki nem okádik ennek hallatán? Mert speciel nekem forog az ilyentől a gyomrom! Végeredmény: ha megfeszülök sem kapok több szobát, mint ő, amikor a kis magyar lány van, hiába vagyok gyorsabb! Csak a derekam fáj meg az eszem áll meg! Meg elmegy a kedvem az egésztől... Ő pedig valamilyen rejtélyes okok miatt, mindig több szobát kap, mint én, ami pénz...
Sajnos közben más disznóságokat is megtudtam, más hotelekben dolgozóktól. Többek között, hogy a nagy 4-5 csillagos hotelekben valóban van borravaló, általában 5-10 fontot vagy ennél is több pénzt hagynak ott a vendégek a takarítóknak. És most kapaszkodjatok meg! A supervisorok, akik konkrétan tudják, hogy melyik szoba mikor ürül ki, körbejárják ezeket és begyűjtik a takarítók elől a pénzt!!! Köztük magyarok is!!! Hát szép kis summára tesznek szert, ha azt nézzük, hogy egy-egy ilyen szállodában naponta nagyon sok szoba kiürül! Nos, innen üzenem ezeknek a köcsögöknek, hogy költsék mind gyógyszerre!!!
Hát néha ezeken akadok ki, de mondom csak ritkán nyilvánosan! Ígérem, több nem lesz de a disznóságokat továbbra is közzé teszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése